måndag

Hejho

sitter här framför Tv och kollar på spårlöst fast har inte hängt med så mycket för har pluggat på min tyska läxa och skricit klart en svenska grej.
Annars ikväll så har jag inte gjort så mycket ätit och suttit här vid datorn.

Ang. bilderna i inlägget under så skrev jag inget men jag tog dom igår, själv gillar jag den översta för det är coolt nät vattnet blev utanför sådär.
Hur jag Gör:
Jag satte upp en rödbakrund på kaklet, sedan ställde jag in skärpan manuellt och ställde in så jag tog med fjärrkontrollen och så tog jag en massa bilder samtidigt som jag hällde upp vattnet.

Jag har även tagit några andra bilder men min kamera laddade ur så dom får jag visa imorgon eller så....

Nu ska jag ta och kolla klart på tv sen ska jag sova vi hörs imorgon:*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här!