fredag

I'm back

Jag vet att jag har vart urdålig på att blogga under den här veckan men skolan har dragit igång med en rivstart med en massa läxor och prov men ska försöka att inte stressa upp mig över det.

Idag så har jag vart hos frissan igen och jag blev supernöjd med lite bruna slingor gick jag hem med näsan i vädret.
Sen när jag kom hem så var det dags att äta lite för att sedan bege sig till handbollen där vi gick
igenom en massa växlar och lite sånt sen så spelade vi mest match.
Sen blev det hem och käka pizza mums hehe och nu så sitter jag här och kollar på let's dance eller jag lyssnar mest medans jag sitter och slipar på en ny design men vi får se hur det blir med det.
Ne jag ska nog sätta m,ig och måla lite för känner mig grymt målar sugen så kanske ska ta och måla lite hehe vi får se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här!