lördag

*rubrik*

Hej och FÖRLÅT för min dåliga uppdatering men jag har inte haft lust att blogga för det har liksom inte hänt ett skit i mi vardag just nu.
Men tänkte berätta vad som har hänt ifrån i torsdags.

I torsdags hade vi på min skola friluftsdag och man fick välja mellan lite akriviteter blan annat fanns det skidåkning i romme och jag valde ju så klart det men nu i efter hand önskar jag att jag hade struntat i det för jag blev nämligen sjuk å jag kunde bara åka 1 åk resten av dagen att jag i en stuga och vilade hahahahaha jag satt där från halv 12 till halv 4 hahah.

fredagen spenderades i soffan under mitt duntäcke efterom jag fortfarande hade jäkligt ont i halsen.
Åkte till doktorn.
Började må bättre på eftermiddagen och senare på kvällen så kom cissi med barnen hit.

Idag så har jag inte hunnit med så mycket än jag har mest umgåtts med barnen och spelat spel.
Har även fotat Liam lite ska visa er en men just nu sitter jag vid mammas dator så jag kan inte redigera dom nu men ka ta tag i det å nart om möjligt och tömma kameran osv.

Om det är någon som har orkat läsa det här å är ni underbara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här!