torsdag

Fråga

Idag den 25 mars så är det Våffeldagen och jag undrar om i brukar äta våfflor denna dag, jag gört det inte dels är jag inte jätte förtjust i våfflor och jag ska va ärlig så... vet jag inte hur man gör våfflor hihi ^^

Annars idag så har jag vart jävligt trött hela dagen men man blir så om man lägger sig halv elva och vaknar sedan halv 6 igentligen hade jag sovmorgon imorse men pga min förskylning så kan jag inte sova så bra på nätterna och imorse så vaknade jag redan halv 6 usch jag var så arg.....
Nu sitter jag här och har ätit lite ska snart bege mig bort mot mitt rum för att byta om till träningskläder en liten förskylning får ju inte stoppa handbolls träningen men ska nog ta det lite lungt tror jag....

Imorgon har jag studie dag SLAPPT!!!
så imorgon hörs vi, jag hoppas på fint väder imorgon så jag kanske kan gå ut och fota lite:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här!