tisdag

Tisdag den 31 mars

Sista mars idag då.......
Som vanligt är det skolan idag men det gör mig inte så mycket för vi ska spela HANDBOLL på idrotten JAG ÄLSKAR!och annars så är det en ganska slapp dag och jag hoppas att min tekniklärare har rättat mitt prov jag gjorde igår, det lär ju märkas.

efter skolan blir dte hem och plugga MYCKET för imorgon så har vi biologiprov (scary) men jag tycker inte det är så svårt men jag ska ju plugga ändå.

Imorgon pker jag ju även upp till Norrland JAG LÄNGTAR efter den fina naturen som finns där och jag längtar efter att få fota lite andra saker som man inte kan fota här T.ex en Ren hahah.
Ni får ursäkta att det inte finns några bilder i inläggen just nu men har inga att visa.

Ne nu ska jag föna håret sminka mig och sedan gå till skolan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här!