måndag

Dagens Outfit



HAHAHAH inte en så värst bra bild men det var bara den här som blev bra:P
Idag har jag i allafall på mig:
Strumpbyxor - Åhléns
Cykelbyxor - Bikbok
Nättröja - Monki (kolla shopping inlägget)
Blå kofta - Cubus
Vita converse - DNA

Nu ska jag alldeles straxt dra till skolan händer väl inget speciellt tror jag inte men en tråkig dag idag och så är vädret inte bra mulet och så ska det typ regna i eftermiddag.
Apråpå Eftermiddag eller det här gäller kvällen så ska jag spela skolhandboll:)
Man möter andra 8:or i en slags turnering hehe det ska bli rolift tar med mig kameran och så får någon söt foto medans jag spelar:)

N enu ska jag borsta tänderna och sedan dra:)

2 kommentarer:

  1. sv: nej tyvärr en tävling var inte rätt svar :) de rätta svaret kommer upp senare :D

    SvaraRadera
  2. Hörrö, väntar ff på mail med alla bilder ;-)

    SvaraRadera

Skriv din kommentar här!