torsdag

Feelings

Jag tänker inte sätta igång och bort förklara mig varför jag inte har bloggat så som att " internetten fungerar inte " , " min datorn fungerar inte" utan jag tänker va helt ärlig och säga att felet i detta fall är jag , det är jag som inte har haft lusten och orken att blogga men ska försöka att komma igen lite.

Idag hadde jag sovmorgon GUD VAD SKÖNT säger jag bara va grymttrött igår så det var skönt att sova imorse.
Sen blev det att skynda iväg till skolan jag åkte 20 över 9 till skolan och vi börjar halv 10 jag var lite stressad kan jag säga.....
Ganska slapp dag med lite matte TFM (tillfälle för mål uppfyllelse) och lite engelska alltså en ganska slapp dag.

Sen blev det hem och äta en bit sedan dra vidare till sporthallen för prisutdelning, tyvär vann jag inget på utlottningen men däremot fick jag en liten gåva från VHF eller alla som har vart dommare fick det.

Nu sitter jag här och kollar på Hockey ska sätta mig med Tyskan en stund (tyska prov nästa vecka) och ålugga lite.

PS : hittade mitt gammla usb minne förrut en del bilder hittade jag visar dom senare kanske , ojj vilket långt inlägg det blev :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här!