onsdag

TRÄNINGSVÄRK!


USCH är helt stel i hela kroppen efter gårdagens fysträning hehe men då känns det att det ger resultat.
Idag har dte vart skolan, hade engelska speech fy vad nervös jag var..... stog och kollade ner i pappret hela tiden och typ pratade i 200 km / h haha.
efter det blev det lite idrott och so, på basgruppen betämde vi tema för morgondagen då vi har maskerdad i skolan , det blev mys tema och jag som aldrig . aldrig går runt i myskläder i skola så det ska bli lite roligt.
Först var jag väldigt negativ mot temat men det är ganska slappt ändå:)

Nu ikväll var det handbollsträning som gällde gött som tusan att spela med boll fast det gick riktigt dåligt för mig men iblan har man sånna dagar.
Imorgon har jag sovmorgon och tyska prov både bu och bä, blir en springrunda på morgonen härligt(Y)
Ne nu ska jag kolla på grey's anatomy:)

Vi hörs imorgon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här!