tisdag

SO so tierd

japp som rubriken säger är jag GRYMT trött itter och kämpar för att hålla ögonlocken öppna men måste ta och pigga till lite för om sisodär en och en halv timma ska jag träna fys inte jätte peppad men sånt får man ta om man tränar handboll.

Dagen har vart ganska slapp, vi fick slutaa 2 0 i 2 då våran tyska lektion var inställd så jag och Louise gick hem hit ocg fotade lite (fick jätte fina bilder) så jag sitter ocg redigerar litee nu.
Känner att jag igentligen inte har tid me det för har mycket,mycket i skolan nu.
SO , TYSKA , MATTE , TEKNIK det är dte jag har läxor i denna vecka så ska snart ta och plugga lite teknik.

Ne nu ska jag redigera dom sista bilderna innan jag sätter mig och pluggar TEKNIK......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här!