söndag

v 21 planering

Som jag sa igår så känner jag mig sjukt stressad inför denna vecka så tänkte göra en liten planering men när jag satt där och skulle skriva den så kom jag på 2, 2! saker som jag skulle göra, aja tänkte jag.
Berättade detta för min far som kom på minst 4 saker till så antligen är det bara jag som har sjukt dåligt minne eller så har pappa helt enkelt smartare än mig *host*

Sitter här nu fullt påklädd med skor och allt men så kom jag nyss på att jag har en turban i håret haha så kansek borde ta och fixa håret lite inna jag går mot skolan?
Efterskolan så MÅSTE MÅSTE jag plugga en massa då jag har ett prov imorgon som jag knappt kan något till eller jo lite kanske, och sen om jag hinner så ska jag nog redigera lite bilder som jag vill visa er.

Ne nu ska jag ta tag i mitt hår innan det är dags att springa iväg till skolan!
See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här!