torsdag

SVÅRA BESLUT!

Sitter här just nu och funderar över om jag verkligen ska ha klänningen som jag hade bestämt mig för att ha för det ska ju regna ca 30 mm imorgon inget vidare väder att ha en klänning då……………                                                                                                                                                                                                          jag har flera alternativ såsom ett par kostymbyxor och ett snyggt linne men om jag har det vet jag inte vad jag ska ha över för det som är snyggt till är min kavaj men då blir jag ju helt svart!?

HAHAHA vilka i lands problem jag har.                                                                                                                                                                                                       Ne nu ska jag snart dra mig ner mot träningen och sen när jag kommer hem får jag ta och tänka över detta med avslutnings kläder:)