tisdag

Ullared 2010

Förr i tiden åkte vi nästan varje år en sväng till Ullared men nu var det RIKTIGT länge sen men imorgon ska vi åka och handla lite smått i gott,
Känns rätt bra nu när min garderob är under renovering och jag har rensat den ORDENTLIGT så imorgon hoppas jag att den fylls på med lite fina saker.

Det jag verkligen ska leta efter är en bra höst jacka helst en ny skinnjacka och ett brunt skinn skärp, kommer säkert hitta en del annat men det är det jag verkligen vill ha.
Över till idag, dagen har vart LUGN vi håller på att renovera köket så har hjälpt till lite där annars har jag mestadels suttit här och kollat runt på lite saker till studion…….
Nu ikväll bar det av till fysträning FY DET VAR JOBBIGT men redigt skönt nu efteråt.

Ne nu ska jag snart sova då jag ska upp vid 5 imorgon…
CIAO!

( Ni får tre favoriter från April så länge )

skalbagge klover

gulblomma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här!