söndag

You spin my head right round right round

bea

vilma      bea2

Modeller : Beatrice Andersson hhtp://beatricemargareta.devote.se
                 Vilma Leék
Foto : Jag
Utrustning och inställningar : Nikon D5000 , Nikon SB-400 , Nikkor 18-105

__________________________________________________________________________________________________

Bjuder på två bilder från fotograferingen med Vilma och Bea i veckan, inte så jätte seriösa bilder men gillar dom ändå.

Idag var vi inne en sväng i Linköping och kollade lite hittade en del snyggt kanske visar sen.
Just nu sitter jag och kollar på TV och bara vilar upp mig inför imorgon, för imorgon drar skolan igång igen och jag börjar nionde klass, fy vad tiden går fort.

ne nu ska jag ta mig lite glass och bara njuta av den sista kvällen av sommarlovet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här!