söndag

NU NI!!

Nu ska jag ta tag i den här tråkiga bloggen och det lovar jag!

Veckan som varit har vi haft prao jag var och praoade på arlanda där min morbror arbetar, Vi flög två korta turer och på en fick jag vara med flygvärdinnan och servera detta var det roligaste jag gjort på länge. dock var det rätt mycket turbulens så när man skulle hälla upp T:ex kaffe så var man lite rädd att man skulle spilla på någon av passagerarna men det gick bra i allafall.

Jag kom hem i fredags och nu i helgen har jag inte gjort ett skit faktiskt, jag var med pappa i skogen igår och fick 3 riktigt bra bilder på ett rådjur i action eller vad man ska säga.
Idag så blir det att spela handboll hemma match mot finspång , Är sjukt taggad!

Bilder från praon kommer upp imorgon för min kamera är urladdad så kan inte ladda in dom i datorn.

pinne1farg

pinne1sv

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här!