lördag

Jag klättrar uppåt men ramlar ner

BECCA6 BECCA5

Bild från fotograferingen med Rebecka för några veckor sen!

Hej alla fina människor där ute!
Jag hoppas ni haft några underbara dagar här nu när jag inte visat något liv här på bloggen.
När det blir mycket i skolan så är det bloggen som får ta smällen och även kameran används alldeles för lite just nu :(

Jag tänkte inte dra upp så mycket vad jag har gjort utan gå rakt på idag.
Idag vart det ingen direkt sovmorgon då jag vakande halv sex och satte mig upp i sängen och tänkte:
- Nej jag måste gå upp nu, och börjar tänka efter men kommer på att det är lördag och blir så glad att jag börjar skratta och sen lägger jag mig ner igen och somnar om SKÖNT.
Vid halv 10 drog vi in till Linköping för öppet hus på JB vart MYCKET klokare och valet känns glasklart.

Nu sitter jag här och kollar på TV ska snart gå ut i köket och hämta en tomte skum om man nu säger så.
Vi hörs säkert imorgon då jag förövrigt har SÅ HÄÄÄÄÄRR mycket grejer att göra!

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här!