söndag

Måndag 29/11 L j u s

ljus

Något jag alltid har tyckt om att fota är ljus, jag vet inte riktigt varför tror det fascinerar mig lite. Man drar upp slutar tiden och kan fånga den bästa bilden man tagit på länge och det är härligt. Den här bilden tog jag för några veckor sen men igår var jag ute och fotade lite på alla julljus om man kallar dom det ?

Idag är det dags för skola, nedräkningen inför jullovet har börjat och man känner julstämningen i skolan där dom spelar julmusik på morgonen.
Fast det närmar sig jul så är det inget lugn i skolan har två prov imorgon och en engelska uppsats suck är allt jag säger.
Efter skolan blir det hem och råplugga efter drar jag till handbollen.

Ne nu ska jag fixa iordning mig och sen ta det lugnt en stund PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här!