torsdag

torsdag 4.11

Godmorgon dudes!
IDag är livet bra, solen skiner utanför och jag ska åka in till Linköping men en go tjej.

Igår var dte bara en helt vanlig dag hemma, låg i soffan o kollade på TV nästan hela dagen, jag skulle oxå va duktig att göra potatismos till mat men det spårade ur helt och det slutade med att jag åt potatismoset med sked ! konstaterade att kock inte är mitt kall…..
Skulle igentligen ha lagt in prao bilderna här nedan men hittar dom inte på hårddisken så måste redigera om dom, men det får bli ikväll innan träningen.

Ni får lite gamla bilder från januari förra året, jag vill faktiskt ha jul nu !  alla bilder är fotade med Nikon D40 och troligtvis kitobjektivet.

 blogg12   

DSC_0082   DSC_0128

DSC_0365   DSC_0374

DSC_0245

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här!