tisdag

Tema #2

tema2   tema2

Slänger in den andra bilden i Tema : Resa
Kanske kommer att ändra dom teman jag satte men det är sånt ni kommer att märka vi får se vad som händer ;)

______________________________________________________________________________________________________

Onsdag 19/1

Godmorgon hoppas ni sovit gott det har jag, Igår var jag så sjukt trött att jag fick lite feber men idag är jag piggare och febern är borta.
Just nu sitter jag påklädd och väntar på att klockan ska bli åtta och jag ska dra mig mot skolan. Idag är det en väldigt slapp dag eller igentligen inte för vi har typ matte,engelska och en massa andra tråkiga lektioner men musiken räddar upp hela skoldagen !

Nehe nu ska kika på TV en stund ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här!