onsdag

in my mind

 

Jag vet inte riktigt vart jag ska börja men just nu och egentligen under hela sommaren har det funnits en hel del saker att tänka igenom.
Saker som jag vill ska vara så bra men som inte alls är det, känslor som får en att undra vad man egentligen är bra till?

Jag har länge varit en människa som har kämpat hårt för rättvisa i mitt liv dock kan jag räkna de vunna gångerna på mina tio fingrar, det har jämt funnits ett rätt och fel och det har alltid funnits andra människor som ska backa upp.
Och just nu i de senaste 4 veckorna har jag upplevt orättvisa mer än någonsin, jag har intalat mig själv att sluta engagera mig i saker som jag vet är bra för tillfället men som ganska fort bleknar ut.
Jämt när det här händer ställer jag mig en och samma fråga: hur skulle de andra reagera?
Även fast jag kan ses ganska svag för att jag ofta ger vika och ramlar ihop så undrar jag gång på¨gång hyr de här “starka” människorna skulle ta denna situation jag ställs för mer än ofta?
Jag gör allt för att det inte ska vara såhär men jag antar att det här är ett klart exempel på hur dagens ungdomar fungerar.. alla måste följa en trend, man måste vara på ett visst sätt för att platsa in och om det innebär att göra någon annan illa, ja då gör man det!

Lite tankar från mig.

 

_DSC6783

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här!