söndag

Senaste dygnet

 

 

Eller ja, iaf gårdagskvällen och dagens morgon i bilder.
MEN tänkte sumera helgen lite här ändå, Fredagen gick i rasandes tempo möttes även av en situaion som jag känner mig riktig stolt över just nu! kan vara bland det bästa som någonsin kommer a hända i mitt liv (okej kanske inte riktigt men typ), efter skolan blev det hem och ta en liten powernap för att orka med kvällen. Kvällen spenderades i skytte C på en fest med alla mina underbara tjejer (bäst är ni), kvällen fick ett bra slut och var toppen!
Vakna lite mindre pepp igår, dagen spenderades i soffan med ugly betty och ganska många sovstunder, sedan drog jag och sosso till Amanda där vi möte upp hanna och frida med, TACOMYYYYS!
Idag ska jag kika på handboll och mysa.

 

DSC_0727
DSC_0729

Dagens underbara frukost, 5 clementiner
DSC_0749
DSC_0752

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här!