söndag

Hejdå 2012

                                   DSC_1082

Imorgon (eller kanske i övermorgon) börjar ett nytt år, ett år jag har bestämt ska bli grymt utan en massa energitjuvar och tårar. Jag har under detta år lärt mig att inte ta något för givet att saker kan förändras förbannat fort, Att människor som bara vill se dig ledsen eller sårad inte är några sanna vänner. Jag har lärt mig att prioritera mig själv och inte bry mig om vad alla andra tycker och tänker. Jag har lärt mig att en vänskap så stor och stark kan på en liten dag försvinna och aldrig mer bli det samma, jag har lärt mig vad saknad är på riktigt!

Men detta år har handlat om mer än bara “jag har lärt mig”, jag har också gjort mitt livs bästa resa till Thailand och jag längtar ständigt dit igen! jag har även haft ett år där jag träffat massor nya människor som jag verkligen gillar.

På gott och ont har 2012 lärt mig mycket, men jag kommer inte sakna det!

Imorgon firar jag in 2013 med bästa julia och andra fina människor, jag ska skratta ha roligt och bara tänka framåt!
2013!! jag är redo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här!