söndag

Hallby summer camp 2008

Ja det ska jag på imorgon var förra året också och det var verkligen roligt träffade massor av kompisar vissa kommer iår också och hade så trevligt.

Iår kommer det ocksp bra cotcher(stavning) Som T.ex Caroline Hallberg
Johan Petersson
Dalibor Doder
Jonas Larholm
Ola Lindgren
Väldigt bra alla 4 så ska bli spännande att träffas alla kompisar men också att få spela handboll i fem hela dagar.

Igår då så var jag med kussen låg och kollade på några lustiga filmer om typ sjö odjur inte min genre om jag säger så sen så åkte jag hem och kollade lite på tv tyå till halv ett sen så blev det säng sov till halv nio idag så kommer nog vara ganska trött ikväll idag har jag inget inplanerat kanske blir kussen en stund men får la se nu kommer jag inte kunna skriva på ett par dagar men på fredag så kommer det nog både bilder och massor av text

Ha en bra dag! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här!