söndag

Jahopp

Tänkte skriva lite i blo0ggen men vet inte riktigt vad jag ska skriva om.

Men jag irriterar mig fortfarande på att inte bloggmallarna funkar jag har hittat massor av snygga mallar och så tar jag HTLOM koden och klistrar in på redigerins rutan men det står att det inte funkar är det någon som har något förslag om hur jag ska göra?
MIn blogg är så BOORING!!!! vill verkligen ändrar den fast igentligen så är det ingen mening med att jag skriver en fråga för det är ändå ingen som kommenterar så men men.......

Nu så är allt packat och klart inför imorgon ska verkligen bli roligt att få komma iväg handboll är det bästa i mitt liv alltså älskar verkligen handboll är det någon mer som kanske håller med??
Där var det igen en fråga jag måste börja intala mig att det inte är någon mening med att skriva någon fråga när det inte är någon typ som vet om mon blogg eller som kommenterar iblan i sånna lägen så önskar man att man hade en lika stor blogg som t:ex Blondinbella eller Kenza dom har verkloigen tur hahha ja tur är ju det minsta jag har varje fall fast en dag så kanske jag också sitter där med 100 eller fler kommentarer det är ju bara att fortsätta att skriva för om man skriver mycket så har man ju chansen att hamna på mest aktivaste bloggen så det gäller bara att skriva skriva och skriva hyahahah

Ne nu ska jag ta och gå och göra nånting annat än att sitta här och skriva om att jag vill ha en fiin blogg och massor av kommentarer

Hadet bra puss Lina<3

1 kommentar:

Skriv din kommentar här!