söndag

TRÖTT

Ja det är nog det ända ordet som beskriver mig just nu för jag är så jäkla trött efter som jag typ var uppe till klockan halv ett ett inatt och vaknade klockan halv nio så blir nog en lite tidigare kväll idag efter som jag ska till Hallby imorgon med ska bli så jätte spännande att ängtloigen få komma iväg har längtat skita mycket efter att få åka nog pratat om hallby

Ja idag då så har jag mest slappat och vart hemma vid fem så åkte vi och köpte godis och shampoo balsam och äpplen sen så åkte vi hem igen och så åt vi och kollade på tv sen så åkte vi iväg till faster och kussen vig halv sex stannade där tills halv åtta spelade "eye toy" snacka om att man märker att man inte har någon bra konition när man kör det vart ganska flåsig hahaha

Ja så nu sitter man här klädd i mysbrallor och en mys tröja ska snart kolla på tv men det är ju bara tråkig fotboll kanske kollar på någon film på datorn vet ej

Kommer antagligen ett litet inlägg imorgon bitti med fast sen så kommer det nog inget förns på fredag

Ha en bra kväll/Vecka Puss Lina

1 kommentar:

  1. Hallå Lina, nej jag fick inte din kommentar om det, men maila gärna all information till min mail. Inklusiva användarnamn+lösen & alla önskemål & bilder.

    P.S Du har en utmaning att hämta på min blogg :)

    Kramar

    SvaraRadera

Skriv din kommentar här!