tisdag

Avundsjuk

Ja man blir det när man läser andras bloggar och ser hur mycket kommentarer dom har då undrar man vad gör dom som är så speciellt visst dom har ett glammigt liv med hemhjälp egna företag modeller men så kommer jag och lägger in massa inlägg men känns nästan lite lönlöst för det är typ en som läser min blogg min blogg är bara som en loten prick och så kollar man på till exempel blondinbellas blogg den är störst i hela sverige och visst hon har eget företag och bor i stockholm och är bara sjutton år men asså jag undrar vad dom gör som är så speciellt
Fast det är ganska lönlöst att skriva en fråga för det är ALDRIG någon som ger mig något svar asså jag klagar inte men känns lite lustigt att skriva bnär ingen läser aja

Om det är någon som har något tips om hur man ska få fler läsare så SKRIV!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här!