tisdag

Någon som är vaken?

det är jag varjefall jag är helt klar vaken vet att jag berhöver sova men känner känner mig inte alls trött och efter som jag inte är en sådan människa som kan sova på morgonen så brukar jag gå och lägga mig runt halv tio (fast sommar lov) jag vet att jag är en knäppskalle som inte tar vara på sena kvällar och sena morgonar fast hade tänkt att försöka vänja mig av vid tidiga morgonar det är ju liksom bara att ligga kvar i sängen och försöka sova men det får ju bli efter Skövde och förresten så fick jag reda på idag att jag och mamma ska nog mötas i Hallsberg och så tar vi tåget till Norge för mammas kompis som jag skulle ha åkt med hade inte tid så då får jag välja att åka tåg själv eller med mamma och jag kännar att likspom första gången man ska åka tåg så långt det tar liksom 5 timmar att åka då känner jag att jag helst vill åka med mamma men om hon inte får tag på någon biljett så åker jag en vecka senare då

Vad har jag gjort idag då?

Jo lite saker har jag gjort men framför allt busat med Liam och Liam gnäller väldigt mycket så jag gjorde en magnet lista varje gång han gjorde som man sa gjorde något bra så fick han 1-3 magneter och sen klockan halv tio så har det nästan inte vart något gnäll och så på torsdag så ska han få en överraskning hahah har inte tänkt ut något än men blir väl godis eller något annars så har vi bakat muffins kladdigt men gott Jag fattar inte att Liam kan kladda ner sig så dant men men smutsiga barn är lyckliga barn.

Ja nu vet jag inte vad jag ska skriva om kanske kommer något mer inlägg sen igen
men n i som är vakna kan ju skriva och hålla mig sällskap för cissi och Martin har gått och lagt sig s¨å det är bara jag som är en nattuggla

kramisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här!