onsdag

God Morgon:D

Gud vilket härligt väder det var igår och det verkar inte bli sämre idag heller så otroligt varmt kommer det att bli det är nämligen så att där jag bor så är det som en typ mur av hus runt gräsmattan så det är HELT vindstilla och typ 30 grader varmt så ibland så kan det faktiskt bli lite väl varmt ute hahah fast man ska väl inte klaga jag har ju ganska nära ner till vättern så fast badade i den igår och det var svinkallt okej ganska kallt

Idag så blir det väl samma som igår sola sola sola fast får ta det lite lungt efter som jag har en ny bikini och igår så brände jag mig lite där den gamla hade suttit men det är nästan borta nu så det är väl att bara sola på hahah
Ne nu ska jag gå Hejdå

Kramisar Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här!