torsdag

Hej

Gud vilken dag det har varit vädret har ju vart helt otroligt vart nere vid stranden hala dagen typ har verkligen haft det jätte skönt efter som det blåste lite med så vart det inte förvarmt på morgonen men sedan vid 12 så började värmen bli lite väl mycket och då är det ju tur att det är 20 grader i vattnet väldigt skönt att bada då.
Fast när jag kom hem så ångrade jag mig för jag hade bränt mig på magen och över bikini toppen men det blir la också brunt sen hahah
Sen på vägen hem var det några som frågade om vägen till ett hotall som ligger rakt övergatan vid mitt hus ocg dom var från skottland så här lät det då

turister: can you help us?
Jag:ja jag menade yes
turister:hahah Good, we ar looking for this adress do you now where?
Jag: Yes I live there
Turister. On the hotell?
Jag:No ehh on the oteher side.
Turister:okej then we will fallowing you
Så vi började att gå och så sa jag att det var i det gula huset men och dom tackade och så åkte jag iväg men så kollade jag bak och då gick dom in i9 ett annat gult hus som vi bor grannar med så då åkte jag tillbaks. och sa att det var fel gula hus men dom hade redan frågat om det fanns rum i det andra gula huset det va lite roligt tyckte jag men min humor är också ganska kas ahahah ser nu :P
Ne nu ska jag kolla på TV hoppas att ni har haft en bra dag och att vädret har varit fint
Kramisar/lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här!