onsdag

Hello Bloggare :P

Ja nu så har vi vart och handlat mat kollat på viket stort köpcenter dom håller på att bygga vid Maxi många bra affärer som kommer att öppna där men det tar nog ett tag

Nu så kom Liam och satte sig här bredvid mig vi har precis kommit in efter en stund ute i solen vi har letat efter djur liam tycker om att samla småkryp så nu har han en burk med daggmaskar och skalbaggar.

Jo jag har tänkt lite idag jag vill ju ha mera läsare så jag tänkte anordna en liten tävling och se opm det är någon som kanske är intesserad men dock så vet jag inte vad jag ska lotta ut om det är någon som har något förslag så SKRIV tänkte mig kanske smink eller någon parfym men vet inte riktigt så kom med förslag.

Förövrigt så har det varit en ganska lungn dag busat mycket härligt med det fina vädret och att den härliga solen är framme det är inte direkt kallt ute heller fast blåser gör det lite också ne nu ska jag ta och spela croc med Liam

Men kom med förslag på en tävling

Kramisar liina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här!