onsdag

Dagen då?

...ja den har verit bra har inte gjort så mycket planerat Liams överraskning och vart och handlat annars inget hjälpt cissi att flyttpacka och pratat med mamma om vad hon ska pcka åt mig efter som jag åker direkt till Norge från hallsberg så jag åker inte hem imellan igentligen så skulle jag ha åkt en vecka senare med får bli nu på Fredag istället tråkigt att jag får vänta en halv timma på mamma bara men det går nog ganska fort

Jag surfar runt lite på olika bloggar och kikar in och läser lite och nästan på alla bloggar jag kollar på så har dom dagens out fit funderar på att börja med et också men får bli efter Norge ska även börja kommentera inlägg då kanske jag får lite mera läsare hahah nä men ska börja att lägga in mer bilder och så.

Ni vet en tidigare inlägg så skrev jag att det var dags att skärpa sig för att jag aldrig skrev något snacka om att jag har gjort en uppot stigning nu skriver jag minst sex inlägg per vecka och nu så längtar jag efter att sätta mig framför datorn och skriva men läsare är bara 498 lite tråkugt men men alla §måste ju börja någon stans kanske får mera läsare med tiden

Nää nu så ligger jag här i sängen och ska snart sova kollade precis ut genom fönstret och fick se att solen lyser fortfarande lite på träden har varit en mysig dag idag

ne ska nog gå och borsta tänderna och sen sova sov sött

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här!