torsdag

SOL

Ja SOLEN har verit framme idag blir väldigt lycklig när man vaknar och ser solen.
Imorse så kom jag uåå vid 7 typ har busat med Liam och spelat croc med sen vid halv 10 så åkte vi till Bologner skogen(stavning) där så gungade vi och lekte Till och med Alvin gungade han tyckte det var spännande för han vart helt tyst hahaha Vi åkte hem därifrån vid halv 2 och då så började cissi packa inför flytten och jag lekte med Liam sen så kom Martin hem och vi åt Lasange gott var det sen så höll Liam Martin och Cissi på att jobba och packa så då lekte jag lite med Alvin Först satt vi ute en stund men sen så gick vi in och satte oss i Soffan
Cissi säger ofta att Alvin inte har någon styrsel i kroppen så jag försökte få honom att sitta och då så satte jag honom framför mig och gissa vad han SITTER haha Cissi hihihi aa sen så vert det lite mys med Liam i sängen
Kommer att bli svårt att åka hem imorgon Hade sagt tidigare idag att jag skulle åka hem till honom och han ko ihåg det ikväll och då sa han " Men Lina åk inte hem jag älskar ju dig " och så blev han ledsen :( så han kommer nog bli ledsen sist jag åkte hem så grät han hela vägen tågstationen och hem till huset och det är 1½ mil till tågstationen men men får väl se hur det blir
Ne nu ska jag kolla på Super skinny VS Super size

Ha en bra kväll Kram Lina<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här!