lördag

Skit väder!


Nikon D40 Nikor 18-55mm (bilden togs första advent)



Jädra skitväder det bara regnar vill att dte ska va som i förrgår med minus grader och frsot/snö och jag vill se snökanonerna spruta ut över ombergsbacken men icke bara en massa regn hela tiden!......

Idag så skulle ju jag ha spelat handboll men blev inte så för motståndarna hade för några spelar attans också och jag som var så taggad på att spela men vi ska ju spela imorgon med så dte är ju tur det.

Istället åkte vi in till linköping och gick i IKANO huset kollde på lite saker att lägga till på min önskelista lite kläder osv,.........

Jag handlade en vit bas tröja och ett par jeanslegging kanske visar imorgon om jag har dte då. Nu ikväll så blir det antligen robinsson eller en film som vi har sett förrut men den är lika bra ändå

Nu ska jag äta vi hörs:*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här!