måndag

Måndag

ÄNGTLIGEN så har jag pluggat klart för ikväll har pluggat bpde fysik och tyska men men vad gör man inte för skolan heeh.

Idag har dagen vart ganska lungn med en del skratt men även en del mördar blickar åt killarnas håll, kan ni någonsin undra om dom någonsin kommer att växa upp jag tror att dom inte kommer det för då skulle dom nog ha gjort det nu, fast det finns ju endel snälla killar med fast dom flesta är jobbiga (ibland).

Efter skolan blev dte hem och äta och sedan sätta ner näsan i fysik boken och plugga plugga plugga men nu så är jag klar så nu sitter jag här och kollar på hockey LHC äger alla just nu hehe.

Ang. mina nyårs löften :visa mer bilder så går det inte så bra med det just nu och jag förstår inte varför för jag har en massa bilder att visa men jag orkar helt enkelt inte olugga in minnet i datorn och ladda upp bilder här för det är ju så HIMLA jobbigt ( eller inte) men ska verkligen försöka att bli bättre på det.
Ne nu ska jag snart dra mig till sängs och lägga mig och läsa en stund vi hörs imorgon kanske kan visa en dagens med vi får se.......
Oj vilket långt inlägg bäst jag sätter punkt här .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här!