söndag

Måndag....................igen

Usch och fy.... snart är det dags att gå till skolan har verkligen ingen lust med skola idag men det är bara att ta sig i rocken och gå till skolan men tänkte skriva lite om min gårdag och lite vad jag ska göra idag med.

igår:
Så åkte vi till Skövde som sagt och firade Alvin som fyllde 2 förra veckan, vi åt gott och hade det trevligt vi åkte hem vid 17 det gick väldigt fort för jag råkade somna efter en bit hehe.
När vi kom hem så skyndade vi oss in och slog på TV och kollade på Blåsningen hahahahah gud vad kul det är.

Idag:
Blir det skolan som vanligt.
Efter blir det hem och plugga fysik för på onsdag har vi proc HJÄLP! jag har inte pluggat någor typ fy på mig så det är det jag ska göra idag kanske träna med vi får se vi hörs senare för nu ska jag snart gå till skolan PUSS:*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här!