söndag

2010

                      JANUARI

alvin    blogg9

Januari månad var en kall och ganska tråkig månad, Vi gick i skolan på vardagarna åkte skidor på helgerna och bara väntade på våren.

                     FEBRUARI


DSC_0365     DSC_0128 

Snön låg fortfarande kvar och nu började jag att tröttna på det men jag var på flera lyckade fotopromenader bland annat en på omberg ( älgen)

 

                           MARS

DSC_0279      bea1

DSC_1068

Mars månad kom och min familj och jag begav oss upp mot norrland för ett besök hos mormor och morfar.
Vi var också och åkte skidor och jag hade min första seriösa porträtt fotografering med Beatrice och Vilma som har kommit att bli ansikten som dyker upp titt som tätt.

 

APRIL

 

snodroppe1    klover

Våren kom och jag fick äntligen fota ett av mina favorit objekt: Blommor.
Mamma och jag tog en tripp till stockholm och inhandlade nya vår kläder och även ett par vita converse.

 

MAJ

lina5

louise9

Sommaren kom och med sommaren kom värmen jag fotade Louise och vart överglad för resultatet fotade även en del bilder på mig själv som jag vart hel nöjd med.

 

JUNI

 4     8 (3)

 

watersports

nikond5000

I början av Juni var jag och mamma på cypern när jag kom hem slutade jag 8:an. Jag införskaffade en ny kamera Nikon D5000.

 

JULI

jessica   kedja

 dropp2

Fick sommarlov, var på digiloo med pappa solade och hade det bra.

AUGUSTI

solnedgång1     liseberg

kryssning3

Åkte på kryssning med syster hennes kille och mamma och pappa, Var på Liseberg och vann stjärnvinster och hängde i parken med fina vänner

 

SEPTEMBER

 simon1   simonfin

svartovit

Skolan började och jag började NIAN jag införskaffade ett nytt objektiv 70-300

 

NOVEMBER

ljus2  

BECCA6      hus3

Fotade Rebecka straxt innan den första snön kom när väl snön kom fotade jag mycket ljus och experimenterade mycket.

 

DECEMBER

DSC_1814   DSC_1835 

DSC_1511

JULJULJUL firade med familj och fick många fina julklappar firade nyår med fina vänner och hade en allmänt bra månad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här!