söndag

BLACK ‘ N ‘ WHITE

DSC_1965

DSC_1966  

DSC_1835    DSC_0077

Under julen fotade jag mänga svartvita bilder här har ni några exempel.

Tänkte göra en lite resumé om julen och nyår:
Julen firades med Familjen här hemma i Vadstena jag fick många fina julklappar: Blixt,Stativ,Väska,Presentkort,Magneter,Överkast,Minneskortläsare,Bok,Rullgardin och en mycket mer men orkar inte lista upp varende liten sak.

Nyår spenderades med Härliga vänner vi åt gott och slog och hade det riktigt roligt dock började det regna vid tolvslaget så det vart inte så många bra raketbilder men några vart det allt.
Efter nyår  åkte jag till min syster i Linköping och tillbringade dagarna där.
Idag har jag vart och spelat handboll och det gick ganska bra tycker jag allt.

Nu ska jag kolla en stund på Television och sedan dra mig mot sängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här!